Nicelabel LMS Label Management Systeem

Goede labels zijn essentieel voor een efficiënt en veilig logistiek proces. Het is dan ook niet verwonderlijk dat je in no-time een hele verzameling labels in gebruik hebt. Hoe breng (en houd!) je daar lijn in? Met het Nicelabel LMS Label Management Systeem kun je labels centraal beheren. Zo houd je overzicht en borg je de kwaliteit van je labels.
Hoe breng (en houd!) je lijn in je labels?
Met goede labels maak je goederen identificeerbaar en traceerbaar. Voor jezelf, maar ook voor klanten. Bovendien voldoe je met goede labels aan allerlei kwaliteitseisen en wet- en regelgeving. Kortom, goede labels zijn essentieel voor een efficiënt en veilig logistiek proces. Maar hoe hou je het overzicht in een wirwar aan product- of klantspecifieke labels? En wie mag deze labels aanmaken, aanpassen, en vrijgeven voor productie? Herkenbaar? Gelukkig is er een oplossing!
Label management: volledige controle
Met het Nicelabel Label Management System (LMS) kun je alle modules van Nicelabel centraal beheren. Zo kun je labels centraal opslaan. Je kunt ook gebruikers autoriseren om labels te ontwerpen, aan te passen, goed te keuren en elektronisch te ondertekenen. Daarmee voldoe je meteen aan kwaliteit- en validatierichtlijnen zoals GMP / GAMP en FDA. Maar dat is niet het enige: het systeem houdt ook je geschiedenis bij én biedt de mogelijkheid om labels onderling te vergelijken. Kortom: met het Nicelabel Label Management Systeem heb je volledige controle over je labels, die je ook nog eens snel en foutloos zelf kunt genereren!



Meer weten of advies?
Wij zijn benieuwd naar jouw volgende logistieke stap en denken er graag over mee!
Stel daarom hier je vraag. Of bel ons op +31(0)888318100.
"*" indicates required fields
Wij vinden het van belang dat zorgvuldig wordt omgegaan met jouw persoonsgegevens. Daarom hebben wij in ons privacystatement voor je uiteengezet hoe wij met jouw persoonsgegevens omgaan en welke rechten je hebt. Via bovenstaande checkbox geef je akkoord op het verwerken van jouw persoonsgegevens.
Bezoek één van onze evenementen en laat je inspireren
We praten je bij over de laatste trends en ontwikkelingen, technieken en applicaties van robotica en material handling in de wereld van de logistiek.
Op de hoogte blijven van de laatste trends en ontwikkelingen in logistieke automatiseringsoplossingen? Kom naar de ICT en Logistiek en laat je inspireren!
De resultaten die we samen met onze klanten hebben bereikt
“Met onze scanoplossing kunnen wij vier tot vijf keer sneller orderpicken voor online klanten.”
“Behalve moderniseren wilden wij ook meer standaardiseren en het operationele beheer efficiënter gaan organiseren.”
“We werken in onze crossdockoperatie nu efficiënter. En belangrijker: we kunnen de temperatuur nóg beter controleren.”
Het nieuws uit jouw én onze branche
Verplaats je regelmatig goederen tussen verschillende eigen filialen, locaties of vestigingen? Dan is het wel zo efficiënt als jouw WMS die verplaatsingen snel en op de juiste manier registreert. Dat kan met de nieuwe functionaliteit voor goederenverplaatsingen in Actemium WMS.
In 2024 wordt de Europese wetgeving op het gebied van traceerbaarheid aangescherpt. Aanleiding genoeg om nog eens kritisch te kijken naar de interne traceerbaarheid van goederen in jouw organisatie. Want binnenkort ontkom je er als productiebedrijf of groothandel niet meer aan om gedetailleerde informatie over in- en uitgaande producten goed vast te leggen.
Op 7 en 8 oktober 2023 verplaatst nShift de Transsmart verzendsoftware naar een nieuwe omgeving. Test nu alvast of de koppelingen van en naar jouw Actemium WMS blijven werken. Zo draait jouw operatie ook na de update door.