Service & onderhoud

Actemium beschikt over deskundige engineers en de modernste gereedschappen om PCS7-applicaties (op afstand) te beheren. Ze bieden 24/7 ondersteuning.

Service & onderhoud

Service & onderhoud volgens Actemium is het vinden van de perfecte balans tussen beschikbaarheid, betrouwbaarheid, veiligheid, beveiliging, kostenbesparing, opbrengsten, tevreden medewerkers en contente klanten.

Actemium heeft een eigentijdse kijk op service & onderhoud. Naast consultancy en PCS7 project engineering wordt vanuit de locatie Veghel door de groep Industrial Services nazorg verleend aan een groot aantal PCS7 applicaties. Dit in de vorm van een 24/7 ondersteuning aan zowel PCS7 systeem hardware als PCS7 software applicaties. Naast PCS7 applicatieondersteuning biedt Actemium hardwareondersteuning op PLC en PC systemen plus de tussenliggende netwerken als Profibus DP/PA, Profinet en Industrial Ethernet. Actemium heeft als een van de weinige ‘Siemens Solution Providers’ een ruime project met PCS7 migratietrajecten en koppeling met SIMATIC IT, de Siemens MES oplossing die naadloos past op PSC7.

Actemium Industrial Services beschikt over deskundige engineers en de modernste gereedschappen om jouw PCS7 applicaties (op afstand) te beheren. Je bent hierdoor verzekerd van continuïteit. Afhankelijk van jouw wensen en eisen kan Actemium jouw organisatie ondersteunen bij correctief, preventief en modicatief onderhoud. Ook voor het afsluiten van reserveonderdelenabonnementen ben je bij Actemium aan het juiste adres. Kortom je kunt het totale beheer (uit)gerust aan ons overlaten

Dienstenpakket

Onderstaande diensten kunnen onderdeel zijn van een service overeenkomst:

  • 24/7 Helpdesk en support PCS7
  • Inspectief onderhoud PCS7
  • Correctief onderhoud PCS7
  • Profibus netwerk conditiemeting
  • Software back-up en FILE management
  • Abonnement reserveonderdelen PCS7