24/7 Service en Onderhoud
Onderhoud
Dagelijks zijn onze specialisten aan het werken met water. Van het bouwen van nieuwe modules die het beheer van uw watersysteem nog eenvoudiger maken, tot het ondersteunen bij de configuratie van objecten, im- en exports en RealTime Control (RTC) modules en het configureren en monitoren van de communicatie met het veld. Daardoor is het kennisniveau van deze experts hoog, zijn zij in staat direct ondersteuning te bieden en komen ze altijd met de juiste oplossing. Naast dit reguliere onderhoud voeren dezelfde specialisten regelmatig (conform het SLA) inspecties uit aan de hard- en software van het systeem, zodat problemen en anomalieën voorkomen of al in een vroegtijdig stadium ondervangen kunnen worden.
24×7 Service
Dat systemen die ervoor moeten zorgen dat Nederland droge voeten houdt 24×7 functioneren, is logisch. Natuurlijk houdt Actemium haar geleverde systemen in een optimale conditie, maar er kan toch altijd een moment komen dat u als klant ondersteuning nodig heeft. Daarvoor is een team van specialisten 24 uur per dag, 7 dagen per week beschikbaar om de continuïteit van het systeem te waarborgen.
Hoewel in de meeste gevallen het oppervlaktewatersysteem een relatief traag werkend systeem is, is het niet ondenkbaar dat u op spannende momenten direct ondersteuning nodig heeft. Actemium levert conform de afgesproken Service Level Agreement (SLA) de juiste dienstverlening, niet alleen overdag, maar natuurlijk ook ’s nachts en in het weekend.
De telefonische helpdesk van Actemium is 24 x 7 bereikbaar. De gemelde vragen en storingen worden direct in ons registratiesysteem opgenomen, zodat onze engineers en u als klant te allen tijde de status en uitgevoerde acties kunt bekijken via ons beveiligde webportaal.
Op meerdere locaties van Waterbedrijf Vitens heeft Actemium de besturingssystemen mogen vervangen en zo ook voor de drinkwater productielocatie Tull en ’t Waal. Maar dan wel op een hele originele manier.
“We willen meegenomen worden in de nieuwste technieken. Die adviserende rol wordt steeds belangrijker.”
Frans Hilge, projectleider elektrotechniek, begonnen bij de WOG in 1991, neemt ons mee in zijn ‘waterverhaal’.
Één van de uitdagingen was om de telemetrie hoofdpostsystemen te consolideren tot 1 centraal hoofdpostsysteem voor de monitoring en aansturing van het complete beheersgebied.