De verhalen van onze klanten
Hier lees je de verhalen van onze klanten en de resultaten die we samen hebben bereikt. Hoe mooi is het als we elkaar in de logistiek kunnen helpen en van elkaar kunnen leren?
De resultaten die we samen met onze klanten hebben bereikt
“De logistieke oplossing tussen machine en opslag houdt onze wasserij draaiende. Hierdoor hebben we de volgende stap in de wasserijbranche kunnen zetten.”
“Ons werk is makkelijker en efficiënter: met minder mensen behalen we een beter resultaat.”
“Met onze scanoplossing kunnen wij vier tot vijf keer sneller orderpicken voor online klanten.”
“Behalve moderniseren wilden wij ook meer standaardiseren en het operationele beheer efficiënter gaan organiseren.”
“We werken in onze crossdockoperatie nu efficiënter. En belangrijker: we kunnen de temperatuur nóg beter controleren.”
“Wat we vroeger in 24 uur deden, hebben we nu nog maar 8 uur voor nodig.”
“Andere distributeurs kunnen ook prima doosjes schuiven. Onze logistiek maakt écht het verschil. Met Actemium WMS en gekoppelde paternosterkasten leggen we de basis om nog klantgerichter te werken.”
“Het nieuwe systeem geeft rust en overzicht. We maken veel minder fouten. En medewerkers zijn trots om ermee te mogen werken.”
“We wilden betere informatie om de juiste keuzes te maken. In een oogopslag is nu voor iedereen helder waar we naar kijken – van sales tot logistiek en van de werkvloer tot het MT.”
“Wij hebben een scanoplossing geïmplementeerd om te voldoen aan de MDR regelgeving en de kans op het maken van fouten te minimaliseren.”
“Om het groeiend aantal orders op tijd te kunnen blijven leveren, kozen wij voor verregaande automatisering en procesoptimalisatie. Met dezelfde mensen picken we nu twee keer zoveel orders per uur.”
“Toen ik bij Hamat begon, viel me op dat ons WMS veel maatwerk bevatte. Te veel, als je het mij vraagt. Ons nieuwe WMS is standaard, aangevuld met essentieel maatwerk waar we allemaal achter staan.”
“Door alle inkomende en uitgaande producten te scannen is de betrouwbaarheid van onze voorraad verhoogd en kunnen wij klantorders voor ruim 99% foutloos leveren.”
“Het automatisch registreren van al onze inkomende goederen bespaart ongeveer 40% aan tijd én voorkomt voorraadfouten.”
“Op onze vragen over scanoplossingen kregen we steeds te horen: jullie moeten bij Actemium zijn.”
“De fijne samenwerking met Actemium heeft ervoor gezorgd dat we minder klachten krijgen en nu papierloos werken.”
“We hebben inmiddels al een leverbetrouwbaarheid van 99% en gaan dat nog verder verhogen.”
“Met controles tijdens het scannen van alle inkomende en uitgaande goederen is de kans op voorraadverschillen en leveringsfouten geminimaliseerd.”
“Sluitende traceerbaarheid en efficiënt scannen maakt ons onderscheidend bij aanbestedingen.”
“Dankzij een efficiencyverdubbeling kunnen wij nu veel meer orders verwerken en onze capaciteit flexibeler afstemmen op de vraag.”
“Met onze nieuwe scanners kan het winkelpersoneel veel sneller en nauwkeuriger alle goederen inventariseren, leveringen inboeken en retouren registreren in SAP”.
“Dankzij een vergaande integratie van voicepicking met SAP EWM, kunnen wij met hetzelfde aantal magazijnmedewerkers veel meer orders verwerken”
“We besparen tijd, voorkomen fouten én onze flexibiliteit en schaalbaarheid is vergroot.”
“Wij hadden al een leverbetrouwbaarheid van 99%, maar dat is in onze branche niet goed genoeg. Met de voice-oplossing verhogen we onze betrouwbaarheid en efficiency met nog eens 20%, zónder handmatige controles.”
“Met snellere apparatuur en handsfree scanning besparen wij tot wel twee seconden per scan, wat bij jaarlijks ruim twee miljoen scans een flinke tijdsbesparing oplevert.”
“Onze orderpicksnelheid is met 20% toegenomen en er zijn geen controles meer nodig.”
“We verzamelen nu vrijwel foutloos alle producten, voor negen orders tegelijkertijd.”
“We hebben meer sturing, beter inzicht in voorraden én maken minder fouten.”
“Ons magazijn heeft een tweede leven gekregen.”
“We kunnen klanten meer informatie verstrekken over levering van bestellingen.”
“We maken 90 procent minder leverfouten.”
“Het WMS/WCS bevat configureerbare logica voor het optimaal routeren van pakketten, transporten over alle sorteerlijnen en het afhandelen van pakketten.”
“We besparen op personeelskosten én voorraadkosten.”
“We hebben nu een systeem dat wél altijd beschikbaar is.”
“We verzamelen de masterdata nauwkeurig en geautomatiseerd.”
“De WMS en scanoplossing faciliteren onze groei.”
“Wij vergroten onze flexibiliteit richting klanten.”
“Wij besparen logistieke kosten door minder ad-hoc leveringen.”
“Met ons nieuwe draadloos netwerk en moderne handterminals staat niets ons in de weg om verder te groeien.”
“Ons nieuwe Warehouse Management Systeem (WMS) met voice picking en RF scanning helpen ons om de grote diversiteit aan orders en goederenstromen veel flexibeler te verwerken. Zo kunnen wij de komende jaren succesvol blijven doorgroeien.”
“We hebben foutreductie en de geanalyseerde tijdsbesparing gerealiseerd.”
“Na drie maanden verwerken wij al dezelfde hoeveelheid maaltijden met één orderpicker minder.”
“We maken geen fouten meer in de zendingen.”
“De foutkans is gereduceerd en wij kunnen efficiënter orders verwerken.”
“We assembleren nu veel flexibeler verschillende configuraties en seriegroottes.”
“Met voice picking besparen we 80 uur per week aan controlewerkzaamheden.”
“Onze klanten ontvangen altijd de juiste groentezaden.”
“We hebben nu áltijd real-time inzicht.”
“We kunnen emballage en retouren nu beter volgen.”
Wil je ons (eerst) beter leren kennen?
Volg ons dan en blijf op de hoogte van onze evenementen en de ontwikkelingen in jouw én onze branche.